Thursday, 23 February 2012

EXCITED NAK TENGOK PATAH SERIBU!!


assalammualaikum..



hahhhh...taadaaa!!!ni gmba dri cerita patah seribu ----- nyyi lh...ptah sribu hati ku...-----hahahha....x sba nk tgk cerita patah seribu ni...semesti nya romantik kn??mestilah romantik...hahah..tgk gmbr pown dah rmntik kn??hahah...tapi aku rasa kan ending dia mesti sedih...-----rmai lah perempuan yg akan menangis nnt----sebab aku dah tgk official video dia..hahhaha...ni x adill..lelaki hensem2 boleh mati ke...ala....no fair lh..biar lh perempuan terima kebahagiaan tu utk selama2 nya...hahhhaa....-----pew2 lh aku ni...ni kan cerita je-----hahahah...apa2 pun aku x sbr menantikan cerita yang dilakonkan oleh artis yang tengah hangat bercinta sekarang ni..sooo sweet...-----jeles tau saya----...untong shila amzah dpt couple ngn shahnaz...hahahhah...aku x dpt shahnz...yg dpt shah jugak...tapi..shahrul...ada lh sipi2 shah 2 kn...hahhaha--------x baik eyka,bersyukur dah ada org syg-------hahhaha...sememang nya aku x setanding dgn shila amzah...sesuai dorg....bgai pinang di belah 4...hahaha..x lh...pinang di belah 2...hahhha...urmmm...tgk gmba dorg ni..teringat kt shahrul aku tu...dia keje skrg...bz...huhuh...sdih tau x dpt msg...huhuh...x apa2 syg...keje rjin2 ye???blh kwin cpt2..hahahha,....----mengedik---ingt senang nk kwin skrg..mcm rr mak kau bg kan??hahahha...ehhhh..melalot jauh dah ni...ok2...yg penting x sbr nak tgk drama patah seribu...hati ku...hahah...
---------mood:x sbr2,gelojoh btl aku ni kn??---------

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..