hai semua!!nak tahu x aku ada cerita kelakar punyer..btl2 kelakar..kdg2 aku ingt2 blik mmg x logik..hahhaha..kowg thu tak aku mimpi mlm tdi..nak tahu aku mmpi apa??haaa...aku mmpi aku nka menikah ngn bf aku,,,bpak klkr..cerita nya mcm ni...aku tidur kan..lps tu aku mimpi aku ada kakak yang nk nikag skli dgn aku ----- yg aku pelik tu sejak bila pulak aku ada kakak kan??----bongok kan...lps tu kan kakak2 aku KONON nya dah lps dah nikah...time aku pulak yg nak nikah ni...nk nikah...tapi bakal suami x ada lagi...aku pun tanya lh mak aku tu...mana shahrul ni mak??x ada pun.mak dah bg thu dia blm yg iqa nk nikah hari ni..hahahah....--------kelakarkan----hahhah..aku pulak yg over giler nk nikah..hahahaa...--x sbr nmpk gyanyer ni----- aku pun dah gundah glana tggu2 shahrul x sampai2..mak pulak dah marah2 aku...hahahha...tgh2 kelam kabut kt dlm mmpi ni...aku tersedar pulak....celik je mata aku terus tersenyum..hahahha---------padahal dalam hati suke kalau mmpi tu jadi kenyataan---------hahahaha....kelakar gile..aku trus gelak besar..aku x cerita kt spa2 pun lagi...malu kot nak cerita kt org..mmpi yg cukop x senonoh...hahahhaha...kalau lah aku dpt kawin awl kn..hahah..-------mcm lh byk duit bf aku tu nak kwin awl2--------hahahaa..klkr sgguh....

Comments