AKU RINDU KORANG..

semenjak ddk rumah sewa ni mcm2 berubah..
termasuk semua kwan2 aku..
kenapa korang berubah??
tahu x aku sedih??
aku sedih sbb kita semua x mcm dulu lg...aku cuba utk kembali pada masa dulu..
tapi kowg dah x bole 1 kple ngn aku..
dulu jnji nak msak sme2..
makan ramai2..
lpak sme2..
keluar n enjoy same2..
tapi kenapa kowg berubah??
aku syg kan kowg lg..
meskipon aku byk mmbebel n bengang kt kowg...
tapi aku still sayang kowg sbb kowg kwan2 aku waktu aku mula2 msuk asrama dulu..
aku nak kowg yang dulu..
aku twu adew yg akan bcew apew yang aku tulis ni..
tapi tlg diam dan buat x twu je!
aku rindu saat ktew bergrau bersmew2...
saat ktew menangis bersama2..
saat kita ketawa smew2..
saat ktew berangan2 smew2..
twu x aku sedih..
aku sedih sampai aku dah penat dah nak pk apew yg dah jadi kt rumah ni...
aku twu kowg pown sedih n kowg pown nk kn kita2 yang dulu..
ingat x gmbr2 ktew ni kt asrama??







kowg egt x dulu kita pernah solat smew2..
bcew ysin smew2..
bcew al-quran sme2..
xpi sknk mnew g semua 2???
dulu kta bole makan rmai2 walaupon waktu 2 ruang sempit...
xpi sknk ruang dah bsr...mkn smew2 pown jrng..
aku sedih..sumpah aku sedih..tapi di sebabkan sikap ego,tamak,sombong,angkuh,degil kita..
semuanya jadi hancur mcm ni...kita dah x cm dulu lg..
jauh bezanya dengan dulu...
aku marah kat diri aku sendiri dan kowg jugak...
sebab skp sendiri kita jadi macam ni...
aku xnk kita bergaduh sampai akhir sem..
aku syang kowg mcm adik-beradik aku sendiri..
aku twu sknk wt hak msing2..
xpi aku harap 1 awi nnty ALLAH akan bg 1 petunjuk kt ktew agr ktew dpt berstu cm dluw agy..
aku jadi berani berhadapan ngn kowg semua sbb aku bengang..
sbb slah aku jgk x hrmat kowg...
urmmm....tapi aku ttp syg kowg..
aku teringin nak keluar,lepak,karoake ngn kowg..
menari2 cm owg glew ngn kowg...
twu x tiap mlm sblm aku tdow aku trpk cm ne lh awi esk??
cm ne ngn hbgn pershbtn ktew??
urmmm...sedih sgt3...
aku rindu glew3 kt kowg...
kenapa lah kita jadi cm ni??kenapa???
mungkin slh 1 sbb nya aku...kn??
urmmm..
enthlh...aku x cyew yg hbgn ktew akan jdi cm ni skli...
dah x rpat cm dulu agy...
sedih weyhhh..
sedih sgt3...

Comments