HIDUP NI MACAM RODA

aku bukan nak suka2 nak marah org tanpa sebab kan...tapi kalau kau dah x blh nak ubh diri kau jgn nk salahkan org lain..aku dah lama dah bersabar dgn kau..kau x blh pikir ke...hidup ni kena saling bertolak ansur...tapi kalau kau ikut kepala kau je..sampai bila2 pun kau x akan maju rr...kau fikir kau anak agung??anak menteri??suka2 nak ckp mcm 2??ahhh??nak kata kau bodo x bodo..nak kata kau begap x begap...kau fikir lh...org dah byk tlg kau tapi kau lansung x fkir..ni bukan nak mengungkit rr kan...tapi ni mmg kenyataan nye...
kau jangan fikir selama ni aku senyum aku oke lh??aku senyum pown ada batas rr!!
bodo rr...bangang!kerja aku dah lh banyak...tension thu x...masalah ni rr..masalah duit...masalah rumah aku..masalah belajar lg....tambah lg masalah kau lagi aku pening rr...please rr...matang skit..aku penat rrr...kau dah besar..lg matang dari aku...x kn x ada OTAK !!aku boleh sbar tau...tapi ingat kalau aku meletop...semua akan keluar dari mulut aku..aku hormat kau sebelum ni sbb kau lg matang dari aku...tapi sknk...aku x dew perasaan langsung nak hormat kau!!kau ingat kau suka2 boleh pijak2 kepala org???tgk lh 1 hari nnti kau akan sedar sapa yg patut ada kt ats dan sapa yg ptut ada kt bwah...ingat hidup ni mcm roda...sometimes kita kt ats..sometimes kita kat bawah...
-REMEMBER-

Comments