Wednesday, 11 April 2012

kerisauan melanda diri ini

risaunya...
sekarang semua org tgh ckp psal tsunami dan gempa bumi kat acheh,perak,k.l,penang..
risau sgt2 pk kan keluarga,si dia, dan kwan2..
aku xnk kehilangan semuanya...
aku syg semuanya..
Ya Allah lindungi lah keluarga,si dia dan kwan2 aku..
aku risau sgt3...
tolong lah tenangkan hati ni..
assgmnt byk lagi nak buat,..
tapi hati pk kan owg yg aku syg dan cinta...
aku x blh hidup tnpe mereka..
aku syg mereka..
tolong lah lindungi mereka Ya Allah....
aminnn yg robbilaa'lamin..

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..