pantasnya masa berlalu

hyeppp...
cepatnya masa berlalu...
mcm2 masalah dan kenangan yg aku lalui...
urmmm...xpewlh kn...pengalaman mematangkan kita..
mmg aku akui byk dugaan yg aku lalui..
dlm pelajaran...
dlm persahabatan..
dlm percintaan..
dlm keluarga..
xpi tu semua aku lalui ngn kuat dan tbh...
wlaupun aku jauh ngn fmly xpi aku ttp kuatkan aty aku..
urmm...byk jgk pengalaman yg aku dpt sepanjang sem 2 ni...
dpt memories yg paling indah...
dpt jln2 g lua negara...walaupun x jauh..
dkt je..xpi jadi lah kn??
urmm...
aku jugak dpt rasa kan mcm2 pdew sem 2 ni...
segalanye mematangkan aku...
kalau awal sem aku dew mslh...akhr sem dah selesai..
alhamdulillah...
Allah Maha Berkuasa kan??sapa yg blh lwan??
kita merancang Tuhan menentukan....
akhirnya selesai jugak...
urmm...
oke lh..
that's all..
bubye..
papai..
titi..
tutu..
^-^

Comments