Monday, 9 April 2012

TENSIONNYERR

tensionnya pun saya ni..
dah lh dkt sebulan x blik k.l lps 2 stdy week x blh balik plak...
skitnya aty...huhhh...mmg grm...time stdy week adew kls plak...fuhh...sumpah bengang..
aku dah rr rindu kt family tahap gaban ni..
tambah plak ngn rndu kt ppa syew 2..
hehehe..rindunya kt fmly n DIA..
dyew pown dah bsing2 dah kat aku bila aku nak balik ni...benci rr..
urmmm...gramnya..owg lain balik...
aku x balik..
sedihnyaaaa....
kls gds pown x hbs lagi...cm ne ehh???
urmmm...mak n ayh sory taw..eyka x dpt balik..urmmm...sedih2..
dah rr ngn masalah rumah lg...brtmbh2 beban lagi...
pening kple aku..
sabar eyka..
nnti penyakit kau dtg lg kang ssh...
atien n mai bsing lg nnti..
aku x sggp dgr..
hahaahha..
soe to atien n mai...
aku ni dgil ckit...
hahahahaha....
xpew2 aku sbr slgi aku blh sbr..
dowg 2 bila th nk brbh...
x twu malu agknye...
enth lh...
aku asew rumah ni dah beban bg aku..
kalau aku dpt pluang tok pindah rumah aku akn pndh...
sumpah aku akan pindah..
urmmm...
sedih dorg brbh...
dulu kita adew gak gdh..
tapi blh settle...knpew sknk x ley sttle???sbb adew owg lain kn??
kowg sdr x???aku x pdli lh kowg bcew kew x bcew kew...
yg pnting aku puas ngn apew yg aku tlis ni!!!!!!!
mmg aku benci keadaan mcm ni!!!!!
bye!!!!!

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..