Friday, 11 May 2012

E.V.O.L.U.S.I S.H.A.W.L

hyepp!!
aku dok umah bosan la..
sooo..
aku main somethings yg aku skew la..
hehe..
ni dyew...
# tapi sblm tu..abaikan apew yg anda nmpk di bahagian gmbr itu ye???hehe #
taadaa..

hahhh...ni shawl ni plik tw..aku pun plik npew aku bli?hahaha.
next!! 


 ni shawl pelangi...aku x prnh pkai lnsg!ni first time aku pakai!
hahaha...next shawl!!


maaflh...shawl ni klhtn selekeh sdikit sbb x iron..hehe..mls!
ni shawl satin yg aku sgt syg! 


 ni pown smew!


 ehem2..ni shawl yg aku syg n cinta!heheh..
cantik x??bunge dia kt blkg..x nmpk..soe!


 ni smew la..cuma snyum dyew over skit!hahah


 maaflah..pic ni nmpk gmok...sbb bntuk muka...hrap phm..haha


sekali lg..apew yg nmpk kt blkg tu sila abaikan yew..hahah...
blik mak sbnrnye ni..hahah

hahhhhh!tu lah kjew aku sbb bosan ddk uma..
tggu owg yg interview awi tu x call2..
lembab!!
benci rr ddk uma!!
bosan!!
bosan!!
bbbbbbooooooossssssssssssaaaaaaaaannnnnnnnn!!!!!!!

Amacam Blog Aku??

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..