Thursday, 12 July 2012

GiLeR BoSan !!!


hoiiiii..hooooiiii...hoiiii...
dah lah mak x bg blik kl....
dok jb plak bosan gilerr....
mmg mcm haapppeee dah aku ngn housemate aku semalam..
mati kutu...x mkn...online jp...x online mkn...x mkn,tgk movie th apa2 abah bg th...
kemain movie2 yg abah bg...lucah btl..hahhahaha..xdewlh..sume movie under 18..hahahaha
aku x twu nk wt pew...nk msk..mls...nugget da kuakan tu...pas sidai kain aku msk la..
hohoho...mls nk beli nasi..perut x lapar sgt pun..hahahahah...

hohohoo housie2 aku cri lh aktiviti apew lg kita nk buat..
kemas rumah da...
mkn da..
dgr lgu da...
nk wt pew lgi ni derr...
adoooiiii..

gilerrr bosan..adew lagi 3 gari stgh lagi nak menanti kelas utk sem baru start...
kelas sem 3 start mggu dpn...
huhuhuhuhu....5 org blik kl...5 lgi jdi guard dok jgew pintu umah...hohohoohoh...



hahhhh..mcm ni lah rupa ktwg kat uma...hohohoho...jdi guard...
kalau aku dpt blik kl ni...
urrmmmmm..berangan je lah..hahahha


bole gilerr aku xdew bnde nk buat lg..hohohohoh...
bosan gilerrrr...


Amacam Blog Aku??

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..