SEM BARU MULA JAM 11.15 PAGI

hyeeeppepppss!!!
maka setelah sekian lama bercuti dan berhoneymoon tanpe suami di kl..
ehhh...mse bila aku kawin kan??hahhaa...gimik je ni..hahahah...
hari ini...hari isnin...tarikh bersejarah*bersejarah lah sgt* 16/7/2012 pada pukul 11.15 pagi..
kelas utk sem 3 di PIS bermula...



huhhhh...
seronok...kelas isnn mula 11.15..
sekali balik pkul 6..
mati aku..hahahhaha...

dengan ini..
budak rumah aku semua kelas pukul 8 and 9..
aku selalu di sisihkan..
huhuhuhu...sedih2..
xpi xpew..
kls lmbt..hari isnn plak tu...
terbaekk kan???

budak rumah aku semua jeles kls aku mula lambat..hahahhaha..
*padahal je*
tapi aku rela kelas awal daripada kelas hbs lmbt..huhuhuhuu...
nasib badan lah..

org lain semua knew bgn awal..
aku relaks je..huhuhu..sempat lagi update blog sementara nk mndi tok g kls jp lagi ni..hahah..



opppsss...
sememangnye di atas itu bukan saya la..
haahahaha..
saya tidak sesecantik dia..
hahahha...

lebih kurang mcm tu lah aku relaks..
hehehehe...
now...i don't what i've to do..
that really bored right now..
huhuhu..
sbb tu aku story2 ni..hahahhaa....

lame lagi tw kelas..
sknk ni jam menunjukkan tepat 9.20..
hehehhehe...

housemate aku..semua pkai baju baru..handbag baru..tdung baru...anything baru lh..
msuk sem je semua baru....hahaa..



sementara aku sedang memikir2kan utk pakai bju ini...


aku fikir bkn sbb apa,..
da rr g poli tu knew redah hutan,semak samun..
kalau hujan lagi la..
bnjir trus..
hahaha...baju da rr mhal sgt..tkut nak pkai..
hahahha...nak pkai ke x..nk pkai ke x..hehehe...
korg rase aku pkai x???
haaa..kita sksikan nnti ea..hahahha...

okay ka...dah hmpir 9.30..
aku kena siap awal..make up je da berjam2..
hahahaha...
nnti lmbt plak...bubye blogger heart...
pray for me for new semester...thnks..bubye!!!!


Comments