Tahniah Irma Hasmie!!

hyeppeppss...
pada tanggal 29 jun bersamaan 9 syaaban pasangan Irma Hasmie dan Redza Syah Ameer telah selamat di satukan...tahniah buat kak irma...semoga kekal hingga ke anak cucu..
apa yg aku kagum di sini adalah sesi perkenalan singkat antara kat irma ngn suami nya di kota suci Mekah..
Subhanallah...kuasa Allah mereka di temukan jodoh di situ..
sapa yg xnk kan???jodoh di tempat suci...
aku rasa bertuah sgt kak irma dpat lelaki mcm tu..
jodohnya...serius saya jeles!!!

Nanti aku nak berdoa pada Allah jgk lah..agar dipertemukan jodoh di depan Kaabah..
Aminnn..InsyaAllah..sapa yg thu kan??

Tahniah sekali lagi kepada Kak Irma Dan Abg Redza..
Abg Redza jaga kak Irma tau!!heheheh...





Comments