Wednesday, 8 August 2012

IFTAR WITH MY P.A AND MY CLASSMATE

hyeeeppeeppss!!
assalammualaikum...
heeee...

sorry sbb lame jgk x update blog..sbuk ngn klas n assgmnt selain roleplay arab..
huhhh...
(berpeluh nak buat roleplay arab tw)
today nak cerita psal majlis iftar brsme my p.a n classmate...

kami berbuka di senibong..
(aku pun mula2 x pernah g sne)
hehehe...
sekali tgk je tmpt tu cntik sgt3..
kat tepi laut kau...
seberang snew nmpk singapore tuuu..
cntik...makan di iringi angin bayu yg sgt nyaman dan sejuk...
jgn jeles...nmew restoran die RESTORAN MALAM INDAH SELALU..




best giler nasi lemak die..terbaek..sedap sgt2..
harge n lauk2 nye pun okay dan terbaek!!!
waktu aku dtg tu aku mkn nasi lemak + lauk ayam masak merah(aym die besar ooo...byk isi..mmg puas hati)
hahhahah..


ni die nasi lemak die...mmg terbaek smbl die...

kitaorg mmg seronok mkan tepi laut...
service dorg pun okay...
tmpt pun bersih dan kemas..
harge pun not bad la..aku mkn nasi lemak lauk aym dgn tembikai laici bru 9.50..

miss nadzlin n miss salina pun ckp sdp dan puas hati ngn mknn dorg kat situ...heeehhhe..
lain kali nak g lagi la..hehehhe...


maaf..gmbr lain kat kamera syida...yg lain dlm dslr die...heee...
ni je yg dpt dlm fon..heee...

lepas je mkan dorg ajk g tgk wyg plak..
pde mulanye xnk tgk..da si didi mmjuk...
akhirnyer tertwan di situ...hahahha..


ni die tiket kami...mvie apew tw...step up revolution...
sumpah best gilerr....terbaek..x rugi aku ikut tgk wyg..hahhaa...
best sgt2..hehhe..


now time for photography!!!




















ni die trailer step up revolution..
sape x tgk lgi g lah tgk...best gilerr!!!




okay...esk saya update psl..adew la..secret..hahaha..
ok bye!!!

Amacam Blog Aku??

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..