Menu Utk Family Tercinta . .

assalamualaikum..
haiii...
hari ni saya masak utk family saya..
dan alhamdulillah di terima dgn 2 3 pinggan lagi..heheheh

saya masak....

jeng...




jeng....



!!!!!!!!!!!!!!! jeng !!!!!!!!!!!!



taaaaadaaaaa !!!!!!!






ayam masak paprik !!!
(sory da gmbr di tgkp lepas org da cedok2 lauk da)hehehe..

resepi ini di bantu oleh fatin dan di tokok tambah oleh saya sendiri..
okay...finally berjaya!!

sedap rupanya..mak ckp aku boleh bukak restoran..hahahha...
coming soon mak..heheh...

million thanks to izyan...(aku suka pggil die izyan) ats resepi yg di beri..
ttapi saya x tiru resepi awk bulat2 tw...don't worry...
aku da tokok tmbh da..heheheh..

hasilnya adik aku makan bertmbh2...
dan x terkata...hahahah..
syukur alhamdulillah...

bersyukur kan kita dapat makan??
org di Gaza sana belum tentu dapat makan..
semoga serangan ke atas Gaza berhenti dgn cpt..
kasihani lah mereka..
Semoga Allah bantu mereka yang dalam kesusahan itu...

aminnn....

okay...see u again...
i need to study now..
bubye.. 



Comments