Sunday, 16 December 2012

Edisi Belajar : Latihan Industri

assalammualaikum..
heyy...
so how are u today??

me..okay..tapi sakit dalam sgt2...
sakit melawan perasaan ni...
sakit than perasaan ni...
urmmm...
ade la masalah ckit yg x dpt di elakkan sebelum nak l.i ni..
ingatkan dpt melaluinya dgn tng..tapi x..
x bole tido..satu malam aku stress fikirkan hal ni...
tension teramat sgt..
x twu mne slh aku..mne silap aku..tibe2 mcm ni jadi nye...
urmmmm..ehhh..da tersasar drpd tajuk la..
hehehe..sory...

anyway...esok 17/12/12 aku akan mulakan latihan industri atau lebih di kenali dgn pratikal..


perasaan aku sekarang ni sgt2 risau..dan x twu mcm mne keadaan dan apew yg akn berlaku kpde aku..
xnk rr di buli..please xnk..
aku nak belajr setiap department yg ade dlm travel agency tuu..
aku nak sgt belajar supaya aku bole kongsikn dkt kawan2 aku nnti...

mcm perasaan ade ni..
takut + excited + risau dan lain2 lagi la...
anyway doakn saya yew kawan2...
wish me luck..harap2 dpt bos dan rakan sekerja yg ok dan mesra serta peramah kpd saya...
aminnn.....

xoxoxo..eyka...

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..