Thursday, 13 December 2012

Edisi Result : Result Sem 3

assalammualaikum..
hyepp guys!!
da baca entry tntg edisi birthday??
amcm shuiittt x??? *bak kata atien yg telah baca* ..hahaha...
anyway...kalau da bce bgus!!!
haaa..kalau yg belum baca tu apew tggu lagi...
g lah bce...eyka just nak kongsi kan pengalaman manis tu ngn korg je..
heheheh..

okay...
now...jom cerita pasal result sem 3...
utk pengetahuan semua result 3 da keluar pada 10/12/12..

alhamdulillah...
*seperti yang aku jangkakan*



even x smua 'A' pon*aku ni bukannya pandai sgt pown..* tapi aku bernasib baik sbb result x mcm sem 1 dulu..result sem 1 teruk uhhh.hahaa...maklum lah x biasa lagi...
tapi pengalaman telah mengajar aku utk menjadi yg lebih baik...
^_^


okay lepas sem 3,sem 4 aku kena menjalani latihan industri..seperti yg dinyatakan pda surat di ats ni..
berdebar2nye saya..hahaha...*dalam kepala otak ni asyik ckp xnk dibuli*
harap2 dapat geng yg 1 kepala....dan dapat try semua departmen dalam travel agensi tu nnti..insyaAllah...
aminnnn....




tu dia..."TERIMA KASIH,ANDA TELAH MELAKSANAKAN E-ENROL POLITEKNIK KPT'
lepas dapat result saya terus buat sistem pra pendaftaran online di laman web poli...
ia dipanggil sistem e-enrol...
mcm2 sknk ni..da x pkai tlis tgn da..semua pakai internet je...
alhamdulillah...akhirnye sem 3 hbis dgn jayanya...

terima kasih mak,ayah,pensyarah dan kawan2 yg banyak membantu,,,
sem 5 di poli nantikan saya yew!!!
okay...chaww!!
see yaaa!!
xoxoxo..eyka!!!


No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..