Edisi Tutorial : Cardigan, Make Up , Shawl , Bawal Scarft

assalammualaikum..
hyeepp..jumpa lagi kita yew...
heeee...

okay...today,aku nak kongsikan dgn korg apew yg aku da jmpe setelah berjam2 meng'selongkar' youtube..
aku berjaya jumpa tutorial yg menarik!!!
seriously...aku pun suka dgn tutorial tuu..
tapi x twu lah korg twu ke x kn..

okay..tutorial pertama..
tutorial cardigan...
mmg gempak aku ckp korg..
korg x cye kn??tgk sendiri laaa!!hehehe...



haaaa..amcm???daripada cardigan labuh tu bole jadi blaus la...cardigan pendek la...cardigan yg lagi stylish la..kannn...korg suka x???haaa...kn da ckp...*bajet mcm korg suka je kan??haha*


next tutorial yg akan aku tunjuk ni...
die ajr kita daripada shawl atau tudung jadikan cardigan..tapi tnpe lengan la..
tapi x semestinye org bertudung x bole buat..mcm la inner ke..baju lengan pnjg ke..
cantik...and nice..nnti aku pun nak try..heee...
usya jom video nye..

                 

mcm mana??korg suka x cardigan tuu....cantik dan santai kan...nnti cuba la...
tapi abaikan lah suara pmpn tu..pening jgk kepala ni dengarnya..hahah..

haaaa..next tutorial yg aku nak tnjuk ni...
mesti korg suka..
sbb tutorial ni tutorial make up yg bole jadisebiji2 mcm angelina tu kita bole jadi...
x caya....jom tgk video kat bawah ni!!!



see...kan aku da ckp..sebiji mcm angelina jolie kan..
haaa..silap2 org ingat kita ni angelina jolie....hahahahha..*kembar*..hahah...

next tutorial shawl satin..
selalu jgk aku dgr org ckp satin shawl ni ssh nak pakai..
so,aku nak tnjuk korg spye try gaya shawl yg ni...
gaya ni hanye memerlukan 1 pin dan 2 peniti je..
daripada gadis yg cun lagi tuu...
tggu apew lagi...
cpt2 lah tekan button play tu..heee...




haaa..cntik dan mudahkan pengayaannye...
nak tgk style lain g lah usya2 blog si gadis ni...untk entry shawl satin ni bia aku bg link kat korg k..
ini dia link blog gadis cntik dan ayu ni...http://mirarafilzah.blogspot.com/2011/08/pelbagaikan-gaya.html
click la..jgn x click plak tw...rugi x tgk..hehehe..

last tutorial tudang bawal yg cute...
nmpk comel je bila di pakai..
tapi aku rase rmai yg da twu kot video ni..
xpew2..bgi yg da twu diam2 je..
yg belum twu cer try klik...
mne twu anda berminat dgn gaya bawal cute by mia ni...


haaa..mcm mane..suka x..kalau eyka..eyka suka sgt..sbb terserlah kecomelannye di situ..
okay...tu je yg eyka nk tnjuk...

kalau nak canti dan bergaya..cuba lah try tutorial yg eyka tnjukkan tadi..
msti korg nmpk gorgeous...hehehe..
okay...bubye..esok eyka buat entry baru k..
daa....xoxoxo..eyka!!

Comments