Tuesday, 26 February 2013

Suatu Ketika Dahulu ..

assalammualaikum..
hye semua...
ape khabar???
eyka x bpe nak sihat sebenarnye...demam da 3 hari...tapi hari ni da kurang la ckit..
alhamdulillah...kalau x sakit kepala...
muntah2 la...paling sakit...telinga bernanah...memang menangis la aku malam tuuu...
esk tu mak aku eyka bising.mak ckp...
"hari jumaat tu mak ajk kau gi check doktor xnk!!ni menangis2 nk g klinik!"...
hahahhaha..kne balik aku ngn mak...kne marah n bising teruk plak tuuu..
terpkse lah pekakkn telinga ni haaa walaupun sakit..
tapi mak mmg THE BEST!!!eyka sayang sgt100000000000000000x kat mak...heheheheh...

okay..sebenarnye eyka xde lah penting sgt nak cerita..
cumenye tadi eyka baru belek2 lappy ni haaa..
sbb bosankn sementara tggu download cerita JUVANA...
g klik button video...sekali terjumpa lah video2 masa kt asrama poli...
rasa nak tengok...sekali tgk,msti nak tgk byk2 kali..

haa!!!nak twu knpe...sbb nye mmg kelakar gilerr...
mmg kecoh,mmg seronok la kalau tgk...

aku tgk video mse kau ngn roomate aku,n roomate sebelah...
n dorg yg da jadi housemate aku sknk ni..
kitaorg ni mmg otak giler2 semuanye..
sooo kalau dapat bnde yg me"jakunkan" mmg akan jadi bahan uji kaji kami..
hahahhaha...

video ni dirakam dalam lappy aku sendiri..
sbb nye lappy aku beli..soo,dorg ni godek2 lah lappy aku ni..
then main la rkm2 video..
video tu plak boleh buat muka kita jadi gemuk laa...
muka bole jadi 3 segi laaa...
muka bole jadi segi 4 la...hahahhaha..mmg kelakar giler2 rrr...



tmbh2 kitaorg buat otak giler2 sbb stress dgn histeria mse tu...
mmg gelak habis rr kn...
hahahhaha..

aku x twu kenapa.....sbb ape...aku suka sgt keadaan dan situasi mse dduk kat asrama...x mcm situasi dduk kt rumah sewa sekarang... aku dpt rsekn kehidupan kt asrama buat kan aku n kawan2 aku lebih rpt berbanding sekarang..dan aku sgt3 rindukan keadaan tuu..sekarang bila da dduk rumah sewa,keadaan berubah..mgkin sbb dorg rse bebas...bebas sgt3...urmmmm... dulu masa kat asrama..mkn 1 bilik walaupun sempit mcm mne pun,mkn ttp 1 bilik 10 org...hahahahhaa...lepak2 pun ttp 1 blik 10 org...ketawa bersme...menangis bersme...takut sme2...bce yasin sme2...semua kita bersme2...sekarang berbeza...korang semua da berubah....kita da berpecah2...pndpt da berbeza..aku pun x twu knpe mcm ni.... tgk lah kita dulu rpt mcm mne...aku rindu sgt di asrama....seriously!!!!!!!!!!











gmbr kat ats ni semua kita yg dulu...
kita yg sekarang..semua da berubah..termasuk aku sndri..mmg aku x slh korg jgk..mgkin slh aku pun aku x nmpk kn..
tapi mmg aku dpt rse kn sjk dduk rumah sewa hbgn kita da jauh skli...
x mcm dduk kt asrama...
smpai kita jadi mcm ni...



opppsss...sebalik smiley pic tu ade sesuatu yg berbahaya..hahahha...terpaksa dikaburi..hahah


korang phm kan apew mksd nye di sebalik gmbr ni??
x pyh lah aku nk terangkan..

aku bukan nk ungkit..bukan nak trik muka or bukan nak cri gaduh..
just rindu keadaan persahabatan kita mse kat asrama dulu..
that's all !!!
sememangnye sekarang hati aku memberontak nak blik jb!!!!!
ok...bubye..xoxo..eyka!!!


 



Amacam Blog Aku??

1 comment:

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..