!! Bye2 KL,Hye2 JB !!

assalammualaikum readers...
da brpe hari da aku x update blog..
sory la ye..aku sibuk ckit dgn keje photoshoot laa..make up laa..
and one more yg important is persiapan nak balik jb..
haaa..ade apa kt jb??
bukan majlis perkahwinan ye kawan2..hehehe..
tapi aku nak blik jb utk mulakan sem 5 lepas tmt LI sem 4 yg lepas...
dan lps LI hari tu cuti sem selama sebulan 2 mggu lbih ckit je..hehehe..
utk keputusan LI tu,alhamdulillah...berbaloi jgk la dgn apa yg aku bljr slme bbpe bln kt Gemilang tuu..
and this the result..


*klik utk lebih besar..hehe..tapi nmpk kot..hehe..*

ni la result yg slme ni aku LI..
and now..da nak msuk sem 5 da...
dan yg paling aku tktkan adalah "akaun" ok???
seriosly berdebar giler...da rr aku ni xde basic akaun langsung...
berdoa je byk2 dlm hti ni supaya x repeat..
tapi da tekad dlm hati ni nk bljr akaun dgn kawan2 yg mahir akaun ni..
harap2 dorg x kedekut lerr..hehehe..
course-mate and housemate please give me a supported!!!
my readers pun please give me a supported ok??
wish me luck ok?
risau sgt2 ni...

sem 5 ni tntu byk lagi cbrn dan dugaan yg bakal dtg,harap2 doa mak ayh serta keberkatan dari Allah dpt membawa aku hingga ke penghujung Diploma ni..InsyaAllah..

ok..got to go..
esk kne bgn pagi nak grk jb..
doakan aku ye??
nnti aku update post bru kt jb plak..
see u again..
daaaa..xoxo..eyka!!

Comments

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..