DISEBALIK BENTUK BIBIR

assalammualaikum..
hey readers...tibe2 rjin nak update blog lagi..
sbb dapat info terbaru lagi..mehhh nak kongsi rahsia disebalik bentuk bibir korang tu..hehehe..
jom tengok!!!



Bibir Tebal


bentuk bibir kelihatan tebal dan kembang,tetapi jika pandai mengenakan solekan yg betul pasti bibir korang nampak seksi dan menggoda seperti angelina jolie..heheheh..seksi uhhh bibir dye..jeles aku!!hahaha..ok!!bagi mereka yg mempunyai bibir jenis ini,korang merupakan seorang yg pndai mengatur kewangan dalam perbelanjaan,bersifat penyabar serta berani dlm menghadapi dugaan dan cabaran hidup!!hebat korang ni!!

Bibir Kecil


bentuk bibir ini amat disukai oleh sesetengah org,kerana ia kelihatan comel dan mungil seperti bibir bayi *bayi la sgt kan??hahahha*..mcm org korea tu..comel2 je..slh seorgnya adalah Jessica Girls Generation...mereka yg memiliki bibir ini,merupakan seseorg yg suke berterus-terang tetapi mudah merasa rendah diri...so,korang yg ade bibir ini korang mesti be confident yaa!!

Bibir Nipis


Seterusnya bibir nipis...selalunya ramai yg ckp org bibir nipis ni suka ckp lepas laa..mulut celupar laa..berbisa la..tapi mungkin itu semua hanya andaian dan kebetulan sahaja..kdg2 bknnya btul sgt pun..hehhee..tgk mcm Top Bing Bang..bibir dia nipis je..comel lagi ade???hehhe..ok!bibir nipis ini dikatakan tidak mempunyai prinsip dan pegangan hidup kerana mereka mudah terpengaryh apabila dipujuk rayu seperti lalang..tapi x tahu la bnde ni btul ke tidak kan??kalau btul..mehh aku nak bg nasihat ckit..jgn mudah termkn dgn pjuk rayu seseorg tidak kira la laki ke pmpn..fhm!!!berpegang pada kata hati dan fikiran yg waras..hehehe..

Bibir Kecil dan Sempit



Selalunya ia dikaitkan sbgai seseorg yg comel dan manis mcm shiela amzah..betul x??hehe..org yg ada bibir ini sifat dia hmpir sme ngn org bibir kecil tapi bezanya dorg cpt panik dan bimbang apabila berhadapan dgn masalah serta tidak pandai membuat keputusan..malah dorg merakan diri org tidak diberi peluang yg ckup dlm sesuatu keadaan..

Bibir Kehitaman

Bibir hitam bkn snn merokok ea korg tapi mmg semulajadi hitam..di sini kajian mengatakan org yg memiliki bibir ini jenis yg suka berbohong dan bergaduh...*ini aku x tahu laa btul ke tidak...kajian yg mengatakan..hehehe*...

Bibir Kepucatan

haaaa...utk bibir ini plak merupakan seorg yg bersifat panas baran dan cepat marah serta menginginkan kemenangan  dalam segala hal dan situasi...

itulah dia sedikit sebyk maklumat yg aku perolehi..
actually ini permulaan laa kekononnya sblm aku buat tips utk penjgaan bibir..cehhh..*bajet*hahhaa..
ini semua hnyalah kajian dan hasil penyelidikan yg dijalankan sahaja..terima kasih kepada sumber pemberi maklumat ini..dan korang jgn percaya 100% laa bnde ni..kdg2 x btl jgk..yg penting setiap makhluk ciptaan Allah pasti ada kebaikan dan kelemahannya ok??hope uolss enjoy!!!tggu utk entri seterusnya ok??don't forget to leave your comment...tqvm..muaahhxx..syg uollss..hehehe..thanks kerana sudi membaca entri yg x seberapa ini..bubye..see u...xoxo..eyka!!!

Comments

  1. Hai blogwalking here :) Done follow...

    ReplyDelete
  2. bw sini. nice entry! btw kite follow sini :D

    ReplyDelete
  3. nice blog eika..pape pun blogwalking, n done follow blog eyka..
    ape nnt visit blog saya plak k

    Susu Ibu Idaman Si Manja

    ReplyDelete
  4. kak eyka have new follower!!! come and visit my blog too..

    ReplyDelete
  5. hey sis,done following..nice blog...kalau sudi jom la follow blog sye..:)

    ReplyDelete
  6. apasal akak rasa macam semua sikap tu akak ada??hahah

    ReplyDelete
  7. hehe..kite jaga bibir guna vesselin je.. =p

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..