Sunday, 27 April 2014

Special Entry Untuk Adik-Beradik Hot Yang Disayangi

assalammualaikum..
apa khabar wahai pembaca2??
maaflah eyka da lama x update blog...
faktor2 eyka x update ada byk...
antaranya adalah MALAS..hehe...
bkn apa..mls menaip dan x thu nak mengarang mcm mna..hehe
maklumlah eyka ni bkn penulis mcm novel tuu..
hehehe...

okay...berbalik pada tajuk..
nak tahu siapa adik beradik hot yg eyka maksudkan???
mereka adalah budak2 rumah sewa eyka masa eyka bljr...
cerr tengok gmbr bawah ni...
dorg laa...


budak rumah sewa eyka semuanya cntik2 dan comey2 taw..hehe..
dorg ada mcm2 perangai..mcm2 gaya..mcm2 otak...mcm2 stail..hehe..
dorang laa sahabat dan dorg laa kakak2 bagi eyka..
dorg da mcm adik-beradik eyka..
dorg laa tmpt eyka mengadu,dorg tmpt eyka menangis,dorg tmpt eyka gelak,dorg tmpt eyka jerit,
dorg tmpt eyka ketawa,dorg tmpt eyka giler2,dorg tmpt eyka kongsi kgmbiraan dan masalah..dorg tmpt bergaduh,dorg tmpt eyka bertekak,dorg tmpt eyka bertepuk tmpr,
dan dorg jugak tmpt eyka bergntung selama eyka bljr kt jb..dan masa eyka jauh dari family...
xde dorg hidup eyka msti sunyi...
bukan senang taw nak dpt housemate mcm dorg...
dorg lain dgn housemate yg lain...
bagi eyka dorg mmg special dan xkn pernah ada housemate mcm dorg..

yaa..memang tipu laa kalau dduk satu rumah tak bergaduh..tak bertengkar...
tapi..kitaorg gaduh x lama..sekejap..dan masing2 sedar...housemate kita yg kita perlukan...
x kira laa dorg tu buruk mana...selekeh mana pun dorg...
tapi dorg tetap yg terbaik bagi eyka...

eyka ingat lagi masa hari pertama eyka masuk asrama kt poli..
org pertama yg eyka pndg adalah siti hasmani..yg konon2nya mengaku jadi akak senior...
dan aku pun percaya mati2 yg dia memang senior...
bengong hasmani kenakan org..hahaha..
dan muka kedua yg aku kenal dan pndg...
maizaitul azira...roomate aku..sebilik...sekepala..
mula2 konon2 pggil saya awk..then pggl nma...last2 panggil aku kau je..
sbb terasa sgt annoying..hahaha...
then baru aku kenal jiran bilik sebelah..
jiran 2 bilik sebelah..dan semua laa...




sejak dari asrama kita memang rapat kan kawan2...
walaupun atien dan zara bilik jauh..tapi x jadi penghalang utk kita rapat satu rumah...
yaaa...rapat...memang kita satu rumah sgt2 rapat...
bila gaduh pun org lain akan perasan..
hahaha...lawak...org lain boleh perasan taw..jgn main2..haha
mungkin sbb kita mmg rpt that why org boleh perasan..

no 84 jln kelisa 2 tmn scientex tu byk mengukir kenangan kita bersama...
kita masak sama2,kita mkn sama,kita tgk tv sama2...kita menyanyi sama2...
kita menangis sama2..kita tkt sama2...kita menjerit sama2..kita giler2 sama2..
kita ketawa sama2...kita bincang sama2...kita kemas rumah sama2..
semua sama2...
*kesat air mata*


rumah tu banyak bawak kenangan manis pada eyka...
even ada kenangan pahit..tapi eyka nak buang jauh2..
lebih byk kenangan manis yg terukir kat rumah tuu...
seriously bila eyka sorg2 kt rumah ni..eyka rasa rindu sgt kt dorg...
entah kenapa ye...
kalau kat sana eyka ade tmn nak gelak,nak gduh,nak giler2..
sekarang..eyka xde kawan...xde spe2...
ade adik pun buat hal dorg...tmbh2 adik lelaki..urmmm..

mai,atien,wanie,fara,many,syu,farahin,tas,zara...
maaf sbb hari tu aku balik terkocoh2...
maaf sbb aku x smpt nak luangkan masa yg byk kt korg...
maaf sbb aku x smpt nak peluk...nak salam korg...*bg fara n tas*
tapi aku xkan lupekan korg...korg segala2nya bagi aku...
susah senang korg dgn aku...
maafkan aku kalau sepanjang aku duduk ngn korg aku byk sakitkan hati korg...
maafkan aku kalau sepanjang kita duduk sebumbung kata2 dan percakapan aku byk menyentuh hati korg...serius,aku x bermaksud apa2...maafkan aku..

MAI - terima kasih sebab jadi sahabat aku sebilik dari asrama hingga hari terakhir aku kat johor..terima kasih sbb byk bagi aku nasihat..sokongan dan teguran yg sgt2 berguna utk aku...terima kasih bg aku rasa masakan kau...aku xkan lupakan cekodok kau yg paling sedap tuu..terima kasih sbb bntu aku dlm pelajaran...aku syg sgt2 kat kau..walaupun kau thu mcm mne aku..mcm mne perangai aku..mcm mana selekehnya aku..kau ttp kawan dgn aku..terima kasih mai...

ATIEN - terima kasih sbb byk bg aku sokongan...byk bg aku tunjuk ajr..mana yg baik dan mana yg buruk..terima kasih jaga aku masa aku sakit..terima kasih sbb bebel kat telinga aku masa aku ssh dan sakit..walaupun aku thu kau bebel demi kebaikan aku...terima kasih jgk sbb byk tlg aku spnjg kita bljr..terima kasih jgk sbb kongsikan aku resepi2 msakan kau yg sdp2 tuu...aku akan ingt...aku syg kau...ketat2...hehe...satu aku akan ingat pasal kau...kau la nurse kat rumah..hehe..

WANIE - terima kasih sbb buat aku happy n ceria...walaupun menyakitkan hati,tapi sumpah kelakar...haha...kadang2 benda tuu buat aku ketawa...terima kasih sbb bebel kat aku pasal benda2 yg aku merepek...terima kasih jgk sbb byk tlg aku masa aku menangis bila semua keje n assgmnt aku hilang..dan terima kasih utk bubur nasi kau yg sedap sgt tuu..aku akan ingat sampai bila2...syg kau!!!

FARAA - terima kasih sbb ajar aku mcm2..dlm pelajaran..dalam masakan...psl lelaki..pasal bf..pasal cinta..dan terima kasih jgk sbb buat aku gelak dan ketawa...semua tuu aku xkn lupekan...terima kasih jgk byk sokong dan tlg aku..x kira dalam apa jua keadaan..thanks faraa...syg kau sgt2...

MANY - thanks utk segala2nya...aku xkn lupekan kau..kau laa sahabat yg paling sporting, dan giler2 prnh aku jmpe..haha...terima kasih sbb banyak buat aku happy dan gelak even aku dlm masalah...terima kasih sbb jadi tmpt aku mengadu masalah..terima kasih sbb hilangkan sedih aku..dan terima kasih sbb byk bntu aku dlm pljran dan lain2 lagi...

SYU - terima kasih syu sbb kau byk tolong aku..tlg aku dlm pelajaran...tlg aku masa aku sedih...tlg aku mcm2...terima kasih sbb jadi sahabat yg satu kepala...satu otak yg suka giler2...thanks jugak byk bawak aku jejalan...jadi driver..hehe...thanks sgt2...

FARAHIN - even kita x serapat mana....tapi tetap sygkan kau..kau mcm dorg jgk..thanks utk segala2nya...thanks sbb jadi sahabat yg byk bg pendapat...thanks sbb tlg aku dri semua segi...x kira pljran...masakan...pakaian..dan mcm2 lg..terima kasih jgk sbb byk bagi sokongan kat aku masa aku susah dan masa aku sedih..aku xkan lupakan kau..

TAS - kak long dlm rumah...hee..thanks tlg aku...thanks bg pndapat kt aku..thanks sbb kongsi gelak tawa ngn aku...thanks jugak sbb byk kongsi cerita, masalah dan pendapat ngn aku..terima kasih jgk utk hadiah yg kau bg utk bufday aku...aku akan simpan dan jaga baik2...terima kasih utk segala2nya tas...

ZARA - terima kasih zara sbb byk bg aku tunjuk ajr..byk tlg aku...terima kasih sbb byk bg nasihat dan sokongan ketika aku dlm masalah dan susah...aku hargai semua yg kau nasihat...setiap apa yg kau ajr dan kau tlg aku akan ingat zara..thanks!!

thanks korang sbb sudi jadi mak, ayah, kakak, sahabat, bahu dan segala2nya utk aku...
aku sayang korg sampai bila2..
maafkan aku kalau kata2 aku menguris hati dan perasaan korg...
maafkan aku andai byk menyusahkan korg sepanjang kita berkawan...
aku x akan lupakan korg..
semoga ikatan persahabatan kita akan kekal sampai bila2...
InsyaAllah..amin...

aku ada buat satu movie maker utk korg..
tapi maaf x sempat siap sblm hari last aku kat jb..
tapi aku janji aku akan tunjuk kat korg satu hari nnti..
korg tunggu ye...InsyaAllah akan diupload dlm group rumah...

!! I LOVE U ADIK-BERADIK HOT CASSIA !!
SESUNGGUHNYA RANCANGAN ALLAH MENEMUKAN KITA ADALAH SATU RANCANGAN YANG TIDAK TERNILAI HARGANYA...
TERIMA KASIH YA ALLAH...
KENANGAN BERSAMA MEREKA TAKKAN AKU LUPAKAN...







Amacam Blog Aku??

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..