Jom Sertai !!

assalammualaikum readers !!
apo kabo??hehehe..
harap semua sihat2 laa ye...

eyka ade something nak kongsikan dgn readers semua...
just take a look okay??













haa..mcm2 event kan akan berlangsung pada hujung bulan 5 ni??
apa kata kalau readers semua free dan xde aktiviti nak dibuat..
mohh lerr ke event ni..okay what?drpd kita buat keje yg sia2 kan??
better g event ni kann...paling x pun dpt mcm2 ilmu dan pengalaman baru...

event2 ni sebenarnya baik utk semua..
lagi pula aktiviti yg disediakan sangat2 menarik...
target eyka yang utama akan ke mini karnival pekerjaan tuu..
maklum la jadi suri rumah yg x diiktiraf ni ssh ckit..hehe..
*baru lps hbs bljr kan..hehe*
jom laa...eyka dgr2 ade lebih 1000 peluang pekerjaan!!
jgn ketinggalan ye readers...penuhkan rancangan anda pada hujung bulan 5 ni dgn aktiviti yg berfaedah!!!ade rezeki jumpa eyka di sana!!!

jom!!!
xoxo..eyka!!

Comments

  1. Selawat perdana pun ade?! Seriously? Ala..tp kenape selawat perdana tu esok malam.. Tak dapat pegi. Keje.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..