Monday, 16 April 2012

GUA BATU MALOI

hye!!
aku sebenarnya nak crita psal uss sbnrnye...xpi byk sgt n darh outdated darh org ckp kn???
sooo...aku nk gntikan ngn ctew yg krenyer dah nk outdated lh....
hahaha...batu maloi...
the best destination to adventure aktiviti..
nk ctew simple je sbenarnye...
hri prtme ktwg buat aktviti night walk...
aktiviti yg aku rse sgt2 mncbr dan mmntkan...
sbb nye...
dah rr jln dlm htn...
glp plak 2 kn..
sumpah aku nyerr tgn knew truk2 rr mlm 2..
sbb jtuh kt ats dhn yg tjam..
adew yg nyris2 nk trjtuh gaung rr...
nsib rr aku slmt..
xpi yg pling bez aku dpt tgk daun2 kring yg brchye..
cntik sgt3..
mcm2 klip2..
hehehe...
hri ke-2 aku n kwan2 wt aktiviti absailing n rock climbing..
sumpah best..n rsew nk lg rr..
hahahah...


 pdew ktggian ni lh aku pnjt...
sumpah best weyh..
sblm naik 2 aku agk rsau lh..
xpi rpew2 sng je..
aku naik lju je..
hahahaa..
cpew cyew kn..
xpi sumpah sng naik nyerr...


ni part yg absailing tu..
kwan aku nyerr pic je adew..
aku xdew..
jru kmre xnk amk gmbr aku..
huhuhuhu..sdih..
hehhe..

urmmm...syew stop ni sni dlu yew...
kmlsn dah mlnde..
hahahha..
choww!!bubye!!

Amacam Blog Aku??

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum !!
Awak2 semua da baca entry terbaru eyka ke?macam mana ok x?
kalau awak2 ada apa2 soalan atau komen,boleh la tinggalkan dikotak bawah ni!
terima kasih ye..